MC Deler
MC kjøreutstyr
MC tilbehør
MC kjøreutstyr
MC tilbehør

Klikk her for å like oss på facebook
Siste blogginnlegg
I bloggen vår finner du tekniske artikler, produktomtaler, og annet MC relatert lesestoff.
24
jul
MC oljer
- Skrevet av RMG
- 0 comments
Det kan fort bli dyrt å velge feil MC olje, og det er flere ting man må ta hensyn til når man handler motorsykkelolje. Spesielt for MC oljer er at den inneholder additiver (tilsetninger) som gjør at olja ikke blir for glatt, da clutchen som regel bad...
30
jun
Icon skinnvest med ryggmerke (valgfritt)
- Skrevet av RMG
- 0 comments
Det er først når alle har matchende ryggmerke man kan kalle seg skikkelig MC klubb! Denne vesten kommer uten logo i fronten og har et stort avsatt område tilpasset ryggmerke. Vi leverer vesten og ryggmerker tilsvarende bildene, helt etter ditt eget ø...
20
jun
Icon Airframe Pro Quicksilver
- Skrevet av RMG
- 0 comments
Etter å ha solgt flere av disse fikk vi mer og mer lyst på en selv, og til slutt gav vi etter! Å pakke opp denne var som å oppleve julaften på nytt! Designet og lakken i seg selv gjør at man helst vil ha den hjemme på utstilling i et glassmonter, men...
17
jun
Luma skivelås
- Skrevet av RMG
- 0 comments
Det er vanskelig å vurdere kvalitet ut ifra et bilde. En skivelås skal først og fremst beskytte kjøretøyet fra tyveri, og mange ganger kan man bare gjette seg til kvaliteten og håpe på at kjøretøyet ikke blir stjålet.
10
jun
Honda CRF 1000 L Africa Twin
- Skrevet av RMG
Honda CRF 1000 L ABS Africa Twin er et av Hondas flaggskip i gate/offroad segmentet. Den er lettkjørt og byr på mye kjøreglede. Du blir ikke sliten på langtur og man kan ha med seg mye bagasje med det rette utstyret. Vi har valgt å legge ut produkter...
19
mai
Bremseklosser for aktiv gatekjøring og trackdays
- Skrevet av RMG
Ved normal kjøring på vei funker vanlige bremseklosser helt fint. Det kreves ikke så mye fra bremseklossene, og bremsene brukes lite og lett da man som regel tilpasser farten i god tid. Man bremser gjerne før en rundkjøring, før et kryss, eller når m...
10
mai
Hvorfor man må stramme kjedet
- Skrevet av RMG
Alle kjeder strekker seg ved bruk. Kjedet blir fysisk lengre pga klaring mellom leddene, og man må stramme det for at det ikke skal falle av drevene og for å unngå rykk og napp ved gass/brems.Litt om kjedekvalitet: Jo bedre kjedet er, jo mindre vil d...